Een optimalisatie op de vorige Starzplay campagne. Dit keer in een pakkende mashup en nieuwe series
4 nieuwe series in een nieuwe 15 seconde preroll.
Een 2de versie waarbij propositie altijd prominent in beeld blijft.
In deze versie staat de propositie altijd in beeld en voelt de
preroll als de selectie omgeving van de TV Vlaanderen app.
2 versies voor a/b testing.
de een met propositie altijd in beeld en de ander met volle video.
In iedere card wordt een serie uitgelicht.
Deze bevat een trailer cutdown van 15 sec.
15 seconde video met
de propositie altijd duidelijk
in beeld
Voor iedere serie maakten wij een aparte bumper ad.
In deze bumper houden wij pure focus op de propositie
en de hoeveelheid content.
JUMP retail
case binnenkort online
Havana Harbor
case binnenkort online
Finally agency
case binnenkort online
Domino's
case binnenkort online
Do you need help with your upcoming campaign? Or do you have an (online) concept that deserves the attention of a digital expert?